به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی؛ به مناسبت هفته سلامت و در راستای تکریم ایثارگران و تجلیل از مقام شامخ شهدا و جانبازان، مدیر شبکه بهداشت و درمان به همراه جمعی از کارکنان این شبکه، با حضور در منزل خانواده همکار مرحوم جانباز جواد جهاندیده، از صبر و فداکاری این خانواده معزز قدردانی کردند.
در این دیدار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن همکار ایثارگر، بر تداوم راه خدمترسانی صادقانه و الگوگیری از روحیه فداکاری و مسئولیت پذیری ایشان تأکید شد.
در پایان، لوح سپاس و یادبودی به پاس خدمات ارزشمند آن جانباز فقید به خانواده محترم مرحوم جهاندیده تقدیم شد.
گفتنی است مدیر و کارکنان شبکه بهداشت و درمان بهمئی در طی یکسال گذشته از خانواده های محترم شهیدان خوب، شهید جاودانیان، خانواده همکار مرحوم جانباز حبیب اله عادلی زاده، همکار بازنشسته ایثارگر ابوالحسن چامی و همکاران ایثارگر آقایان داشته و الماسی سرکشی و دیدار کردند.
